GILLA LÄGET!

ååh va jag gillar detta. Statistiken bara ökar och ökar mer och mer för varje dag. Det är la bara för jag har börjat blogga så mycket nu och det är bra. Dock åker jag ju bort på torsdag morgon och inte kommer kunna uppdatera. Men iallafall så kollade jag och nicklas på film på voddler och det tog ett tag för oss att hitta hur man gjorde så den svenska texten kom fram. Men nu är vi för trötta och inte ens orkade kolla klart på filmen så nu ska vi nana. Har ställt klockan på tio så jag hinner allt imorgon.



Idag har den ju sjunkit eftersom klockan bara är halv två och ingen är typ vaken så här dags och kollar på min blogg då. men iallafall godnatt alla lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback