SITTER PÅ MAMMAS MINIPC

Sitter just nu på mammas minipc och pluggar, ska skriva rent hela mitt so-arbete på datorn och jag har inget microsoft office på min data =( Men som tur är min mamma underbar och låter mig låna hennes data. Efter jag pluggat ska jag in i duschen med ansiktsmask. ( ska börja göra de varje söndag och en dag till ) Men jag känner att uppdateringen är mycket bättre och jag ska låta det förbli såhära. Visa dagar kanske jag inte uppdaterar lika mycket. Men vi hörs senare!



känner att det blivit mycket google bilder idag, två styckna? men ändå haha ..


Kommentarer
Postat av: Rebecca Molander

Gumman den ansiktsmasken vi hade på tjejkvällen i fritidsgården är köp på ö&b 2 pack 10 kr. :)

Bara ett tips :p

2010-05-17 @ 20:39:48
URL: http://rebeccamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback