TANKAR

Nu ska inte jag låta som värsta emot, men ibland tänker hur det skulle vara för att vara död för en dag, hur folk i min närhet skulle reagera och vänner omkring mig. Att jag är en själ ovanför allt folk och bara kollar hur allt vore om jag vore död eller om jag blev allvarligt skadad eller sjuk och fick ligga på sjukhuset och märka vilka som var ens äkta vänner och skulle komma och hälsa på och bry sig.
Jag låter som om jag är värsta ego:t och emot när jag tänker så hära men jag bara tänker så av en ren slump. Jag brukar tänka en andra zaikos drömmar också men de här är ett par utav dom. Det bara händer och ibland är det faktisgt roligt att fantisisera om grejer som aldrig kommer att hända. Eller vad vet vi om man blir en själ övanför alla andra när man dör, eller man vet aldrig om jag blir allvarligt skadad eller sjuk

Men detta blir det sista inlägget för idag, ska redigera lite bilder nu om i helgen som kommer upp imorgon! Sen ska jag fixa mig för natten. Börjar nio imorgon!
BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback