SHOPPING!

Har precis kommit hem från allum, mamma gör mat nu för alla är svin hungriga! Ikväll ska vi bara vara hemma och mysa med vofflor och tjocka oss med godis och chips. Det är ju faktisgt lördag och då får man äta godsaker. Har precis också gjort en ny kategori som heter shopping för det kommer jag att visa när jag köper något nytt plus att jag älskar shopping.


Rosa keps från stadium, har velat ha en länge nu och äntligen hitta jag! 129:-


5-pack armband från H&M 69.50:-


Halsband från jc, 59.50:-


En ny navelpiercing, kan inte riktigt änvanda den än. 79:-


Ass söt tunika från Lindex, dock ut på bilden ser den tråkig ut.
199:-


Kommentarer
Postat av: tasha

Gud ,vad fina grejer du har köpt! Vill ha armbanden!Och kepsen.. :D



Din blogg är jätte jätte jätte fin, livlig.bra uppdate!Nitarna från mina armband kommer från shock,jag har hört att man kan beställa dom billigare över nätet men då rör dig prisminskningen i öre per st.! :D

2010-03-20 @ 21:56:16
URL: http://tasharevolution.devote.se
Postat av: Sara

Hoppas du svarar, vart köpte du navelpiercingen? Tacksam för svar:D

2010-03-21 @ 20:04:39
Postat av: dyana

Vart har du köpt navelpiercingen? :D

2010-03-21 @ 20:29:49
URL: http://dyanasblogg.bubbleroom.se
Postat av: anna

vart har du köpt navelpiercingen Jätte fin blogg

2010-03-22 @ 00:58:42
Postat av: Josefin

hej, vart har du köpt navel piercingen? :)

2010-04-05 @ 12:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback