R.I.P MIN NAGEL



Kolla vad som hände förut n är jag skulle ta på mig min rosa mjukisdress, min nagel gick av och hur snyggt ser det inte ut nu då? Kunde åkt till henne som gjorde naglarna idag och laga den men ja orkade inte. Och jag hade ändå tänkt att göra om dom nästa vecka typ. Har ju haft naglarna i en vecka idag. Har tröttnat på fransk manikyr och den här gången vill jag ha rosa glitter tippar.

Idag i skolan var jag på superduper humör, var verkligen helt flumm och jag antar att det är för jag har sovit så mycke inatt. SKÖNT! Idag skulle ju jag och älsklingen laga mat och det gjorde vi också. Vi lagade köttbullar och makaroner. Enkelt och gott! Vi hörs lite senare. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback