OUTSIDERS

Sitter och kollar på outsiders och tycker verkligen synd om personerna som är med idag! Det handlar ju om annorlunda utseende. Snart börjar den nya säsongen av hollywood fruar och efter den ska jag ducha sen blir det sängen. Imorgon ska jag och klassen på en utställning som heter Gud har 99 namn och då får man pröva massa kläder och sånt, och såklart har jag med mig kameran så imorgon kommer det komma massa roliga bilder på oss, eller jag vet inte om jag lägger upp det imorgon. För imorgon ska jag och tjejerna hem till min faster och innan dess kanske jag ska baka en kaka och ta med mig och bjuda på.



Lägger upp en bild på mig, Nani & Svensson från när Anna fyllde 18. Hon har en massa roliga bilder på oss och så fort jag får tag på dom så lägger jag jusåklart upp dom på bloggen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback