NATTINATTI! =)

Ligger redan nedbäddad i sängen och ska stänga av datorn nu för det börjar bli riktigt varmt i rummet. Börjar kvart i tolv imorgon för vi har fotbolls tunering så ska möta filip halv tolv och sen går vi upp till G-hallen tilsammans. Efter skolan ska jag till jasse/min syster och lite senare ska jag till tjejgruppen. Imrgon gör jag nog ett morgon inlägg innan jag åker till skolan för jag ska även damsuga även jag åker till skolan så jag går upp lite tidigare än vad jag egentligen behöver för att inte behöva stressa. Jag hatar att stressa innan morgonen men ändå lyckas jag alltid göra det. På torsdag börjar lovet och det är efterlängtat som f*n men jag vet inte riktigt vad som händer på lovet än men något när hända. Men nu blir det ännu varmare i rummet så nu får jag stänga av datorn. PUSS MALINZOFIA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback