H&M

Jag beställde kläder från H&M för typ tre månader sen och jag har inte ens fått allt ännu. Jag beställde bikini, solglasögon och ett par skor. Jag har fått bara överdelen och solglasögonen för trosorna var tyvärr slut. Då tycker jag så här; vad tänker H&M med, om trosorna inte finns varför vill man isf ha överdelen? Isåfall behöver dom inte ens skicka överdelen till en utan fråga om man vill ha den ändå. Bara onördiga pengar för oss att skicka tillbaka? Sen tycker jag att H&M borde skaffa mer utav sina saker som dom har, för så fort något snyggt kommer ut i affärerna eller på shop online så är allt " sold out " och det är fett störande. GAH! 
Angående mina skor jag beställde var bara ett par vanliga gladiator skor typ, jag hoppas dom är slut och att jag inte får dom för jag har hittat så mycke snygga gladiator med nitar på. Eller om jag får dom så har jag ändå en lösning, jag stylar dom med egna nitar. Man kan ju köpa nitar lite här och var så då kan jag även bestämma själv hur dom ska se ut. Nu sitter jag och bara ska kolla lite på nya bikinisar för jag behöver verkligen en ny iår, min förra är för liten.  

Någon som har förslag på snygga bikinis?


Kommentarer
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

2010-03-29 @ 03:28:34
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback