HISS OCH DISS


Såklart hissar jag på att våren är på väg! Igår på lunchrasten satt jag, anna & silvia i solen och det brändes mot skinjackan så jag fick till och med ta av mig den.  Nästa vecka hoppas jag snön är borta. Mer vårkänsla kommer när träden har börjat bli lite mer gröna.

* Telenors test om ens mobila beteende men bara tester för annars suger telenor, comviq rocks! Men iallafall jag hade tråkigt och såg på tv och såg reklamen "technology" ( telenor ) och skulle testa och det var faktisgt ganska underhållande enligt mig. Efter en stund ringde telefonen samtidigt man gjorde tester och så svarade man så hörde man samma röst som på datorn och när man la på så pratade rösten om att man svarade och att antagligen testet inte var så viktigt.



* Acrylnaglar, innan brydde jag mig inte ett skit om mina naglar. Jag bet på dom och dom var alltid fula. Jag målade dom aldrig tills då jag tänkte testa att inte bita på dom och spara ut dom och måla dom i någon fin färg. Jag testade och det var så mycke snyggare, bara att dom hela tiden gick av och dom han aldrig växa ut till så långa jag ville ha dom. Därför kan vi tacka lösnaglar och acrylnaglar + gelénaglar att det finns, att man kan välja exakt hur långa dom ska vara plus dom är så mycke hållbarare!







Jag har tyvärr ingenting att dissa tyvärr, eller ah ingenting jag kommer på iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback