BLOGGTORKA

Tyvärr så har jag bloggtorka, alltså jag orkar inte blogga någonting! Jag har blivit totalt besatt av dom nya avsnitten av Ghost whisperer som kommer klockan 3 varje dag på fyran och har kollat på det nu dom senaste dagarna och igår hade jag ingen lust alls att ens sätta mig vid datorn? Jag har även laddat hem andra säsonger av ghost whisperer för jag tycker det är otroligt bra! Idag kommer jag inte heller uppdatera mera för jag ska snart hem till jasse bebis och senare ska vi till tjejgruppen och sen ska älskling sova hos mig. Jag känner att jag inte orkar sitta vid datorn mer för jag känner mig så jävla slö? Nä, imorgon kanske jag uppdaterar igen vi får se. PUSS SÅ LÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback