TORSDAG

Shit vad dåligt jag uppdaterar! Men jag orkar verkligen inte skriva något när det är så fint väder ute? Men iallafall igår så slutade jag tio i tolv, soft. Åkte hem och solade lite på balkongen, frågade min syster vad hon gjorde och jag gick till henne en stund sen va ja ute tills klockan blev elva eller något? Ajamän. Nu idag är jag hemma från skolan för jag har sjuuukt ont i magen, jävla mens! Idag ska jag till Allum med mamma för att hitta ett par skor till balen. Ska bli mysigt att åka iväg för det va sjukt länge sen ja va och shoppa? haha jaja, men ska ta mig en dusch nu sen ut i solen en stund innan jag åker till mammas jobb. Jag uppdaterar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback