MIN VECKA.

I måndags gjorde jag ingenting, åkte till pappa och bara tog de lungt. Tisdag tattuerade jag mig ju sen åkte jag till olofstorp en stund och va med jocke och hanna. Onsdag åkte jag till landvetter och handlade massa gott i ica som jordgubbar, körsbär, chips & dip och bara mös med melina, jakob & nicklas. Torsdag gick jag på bio med nicklas, melina & jakob. Vi såg komisarie späck, ovärd att se på bio tycker jag! Fredag åkte jag hem tidigt och mötte jocke så åkte vi hem till hans bror och fixa lite i hans stuga som jocke ska bo i nu i en vecka och sen åkte vi hem till mig och fixa oss. Senare drog vi till utby och skulle möta klassen men de va inte så roligt så vi drog hem till en tjej som heter lovisa och senare drog ett gäng till smörvattnet och grillade sen sov jag hos jocke. mysigt! Lördag: Skulle på 18-års fest hos Sunna så åkte hem vid halv tre och fixade mig och bara tog det lungt, gick till min syster och sen vid halv åtta åkte vi hem till henne i stan. Hon bjöd på tacos och alla bara typ chillkröka. efter vid typ tolvtiden drog jag med jasse hem och vi bara snackade lite och sen gick man hem och sov. Söndag nicklas kom till mig på natten med mac donalds mat till mig, gulligt! sen sov han är och på morgonen skulle tobbe göra ett jobb åt nicklas pappa så jag följde med till halmstad för att lämna en bil. Så har åkt bil hela dagen och efter det har jag bara varit hemma.


jag och jocke i fredags, färdig fixade och ska precis åka!

folk hos sunna i lördags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback