MIN MIDSOMMAR

Min midsommar spenderades ju i varberg. Kom dit i torsdags och kom hem idag ( söndag ) Vi hade det jätte trevligt och jag va ju där med nicklas pappa och hans lillasyster mf.l vi va cirka 16 pers. Vi åt jätte godmat hela helgen och vi va till och med nära att bli tagna av polisen allihoppa. Det har hänt massa skoj och min helg har varit underbar. Dock har jag inte tagit några kort men om ja blir taggad på facebook eller något så lägger jag upp de. Där vi va med va de jätte fint och de va skönt att komma iväg lite.

 

jag på midsommarkvällen, blommorna i kransen hade visnat lite då. hahah


Kommentarer
Postat av: Lorena

riktigt söt bild!

2010-06-27 @ 20:01:05
URL: http://lorenalopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback