KVÄLLS UPPDATE

 

sitter just nu och stress lägger in musik på ipoden, vi ska nämligen iväg till stranden imorgon tidigt imorgon bitti och jag har ju ipodhögtalare så nu har jag lagt in ganska ny musik till ipoden och det är gött! Sitter fortfarande och laddar ner lite låtar till den som fanns redan innan på den. Ja jag har ju berättat om problemet innan men ni andra som inte vet så krashade eller något men iallafall min dator gick sönder i typ april och då försvann ju all musik och bilder och alltihop, och om jag skulle sätta in min ipod nu i datan och jag inte hade något musik så skulle jag allt försvinna eftersom dom låtarna inte skulle finnas i mitt musikbiblotek på itunes. Efter jag har laddat ner klart alla låtar så ska jag faktsigt gå in och tvätta av mig sminket och borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Så vi hörs imorgon, jag får se om jag hinner uppdatera innan men det ska jag försöka :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback