HÖRS PÅ SÖNDAG

Sitter och laddar ner lite musik till mobilen. Har inte lyssnar på musik i mobilen på evigheter eftersom jag alltid haft min iposd tutch. Men min data gick ju sönder för några månader sen och fick formatera om hela datorn så då försvann ju all musik och Ipod e så jobbiga för man måste ha itunes och blablabla så nu om jag ska sätta in min ipod så försvinner all musik som jag haft på den innan. Så någon kväll måste jag sitta och ladda ner all musik som är på min ipod och sen lägga till ny musik. Men eftersom jag haft min ipod lyssnar jag ju inte på mobilen. Och en helg utan musik klarar jag mig inte utan så måste ha lite musik!



men vi åker om en stund! Jag kanske inte har berättat men jag ska ju till varberg med nicklas och hans pappa med deras husbild och hans lillasyster ska med följa med och hon har med sig lite kompisar med. Men de ska bli mysigt att fira midsommar där för här i göteborg blir det nog inget roligare. Alla andra som jag umgås med tror jag ska till tjörn eller vara i eriksbo och där är det inte så mycket roligare. Men jag hoppas på en rolig helg och ser verkligen framemot det! =)  Men ni andra får ju ha en jätte bra midsommarhelg så uppdaterar jag så fort jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback