22.36

SPANINEN ÄR VIDARE, YESS!! Klocken blev rätt mycket nu ... men jag tänkte iallafall berätta vad jag gjorde idag eftersom jag inte uppdaterat så mycket. Åkte ju till allum iallafall med min syster och nicklas. Fick shoppat lite och det visar jag er imorgon. Sen kom Tobbe dit med. Sen har jag varit hemma hos nicklas en stund och varit ute i det fina vädret ( jag som såg på smhi att det skulle vara molning hela dagen ) men nu regnar det iallafall och just nu sitter jag med balkongdörren öppen och bara lyssnar på regnet. Jag och Nicklas ( han är här, som vanligt ) tänkte sätta på en film och somna till den eller något.

Om det inte blir ett inlägg innan jag går och lägger mig så är detta det sista inlägget för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback