21.50

Är hos pappa nu och det lev ingen Allum idag. Vi tar det imorgon istället för imorgon ska det ändå vara molning hela dagen. Så idag va gjorde jag egentligen? Jo just det, när pappa kom och hämtade mig så lämnade jag mina saker hemma och sen så gick jag och Nicklas ut och skulle köpa glass i affären. På torget mötte vi Timmy och jari och vi satt och tjöta lite och sen mötte jag min faster för att jag skulle få mina pengar. Sen åkte vi med nicklas mamma till banken för dom skulle fixa lite grejer och sen va de så lång vänte tid där så klockan blev plötsligt halv sju och vi orkade inte åka till allum då. Sen gick vi till pizzerian och åt och mötte lilltobbe så åkte vi till gunnilse och köpte bullar och nu har jag kollat på Lotta. Man måste ju bara se om ens lillebror syns i TV som han typ gör varje gång. HAHAHAH! Men nu ska vi sätta på en film och bara ta de lungt. känner att jag är ganska seg idag.



perfekt shopping väder imorgon - YES!

Kommentarer
Postat av: Simon Andersson

det stod att det skulle bli 22 grader imorgon

2010-06-29 @ 02:18:33
URL: http://smiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback