HAR MYS KVÄLL MED MAMMA

Jag har insett att min senaste kyss... betyder mer än allt för mig
Jag lyssnar på... allt bra?
Jag pratar... tväär mycket
Jag tycker om... att bli kliad på ryggen
Jag avskyr när folk... tar mina ord och ljuger

Mina närmaste vänner är... oslagbara
Min första vän hette... Ida och Emilia
Kärlek är... jävligt svårt
När jag borstar tänderna... kollar jag mig alltid i spegeln
När jag lagar mat... blir det alltid misslyckat
Jag tänder på... honom
Det sexigaste yrket är... vet inte :p

Det är charmigt när... man rodnar
Jag är rädd för...mina fobier, spökhistorier
Den värsta känslan är... ångesten och när man är orolig
Den bästa känslan är... lycka
Jag är bäst på... det du vill att jag ska vara bra på :D

Jag är sämst på... att uppdatera min blogg haha
Om jag var ett djur skulle jag vara... en katt ;)
Om jag va en insekt skulle jag vara... eh vet inte

Om jag vore ett redskap skulle jag vara... ingenaniong
Jag kommer alltid att vara... mej själv ;)

Det finaste som finns är... vet inte..
I sommar... har jag inte varit på stranden någonting :'(
Sist jag grät var... förut
Jag kan... faktiskt jävligt mycket
Jag kan inte... också jävligt mycket
När jag bakar så bakar jag... muffins/sockerkaKA

Min mobiltelefon är... mitt liv
När jag vaknar på morgonen... kollar jag på telefonen sen sätter på datorn
Innan jag går och lägger mig... sms:ar jag
Just nu tänker jag på att... jag inte ska tänka på allt dåligt
Bebisar är... söta
Idag har jag... varit i köpenhamn,malmö,halstad, falkenberg och hemma, den ni! :D
Ikväll ska jag... sova i min säng <3
I morgon kommer jag... får se vad dagen har att erbjuda

Jag vill verkligen... att allt ska bli som förut.



har myskväll med mamma, så slänger in en sån här för att det ska bli uppdatering. Men sms:ar senare ikväll! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback