CATFIGHT

 

Kolla vad jag kom hem med, ett rivsår på kinden. Ser inte så stor ut på bilden men det gör verkligen ont. Satt med en isbit i stortsett hela kvällen. En tjejkompis till mig råkade riva mig, det va en olyckshändelse så rubriken har ingenting med det och göra, rubriken bara är så! Det va iallafall ingen från klassen där, va bara annat folk men vi hade det mysigt och så ändå. Imorgon kanske jag ska till tjörn över dagen, men på kvällen ska jag iallall vara hundvakt. Har iallafall sjukt ont i huvet och jag vet inet riktigt vad jag ska skriva, menmen ....


Kommentarer
Postat av: isabel

din kompis borde ha lååånga naglar, för det ser verkligen ont ut, det är skitrött.

2010-07-27 @ 09:30:56
URL: http://typbbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback