varför ska man ens skriva rubriker?!




Har precis duschat och ska smörja in mig med min gurkbodylotion, den luktar skit gott har även den på deo, ingen idé att slösa hudkräm för flera hundra när man kan ha en som är lika bra för billigare. Snart ska jag också göra lite flätor i håret och sova med dom för att få upp lite volym och få vågor i håret, men oftast plattar jag ut dom på morgonen om dom inte lyckas bli så bra.

Mamma vet om att jag typ "älskar" twillight och hon vet att jag har läser/läst böckerna så hon ringde för att påminna om den nya vampyr serien som börjar gå på sexan idag, the vampire diaries. Och den verkade bra, bara att det är lite likt twillight att dom blir kära, någon vill komma och förstöra och jaaa. Men såg bara det första avsnittet, det är ju dubbelavsnitt men det går ju på TV6 play så jag tänker kolla på det imorgon.
 


Kommentarer
Postat av: Izabelle

seeeeexiiigt mailin, vad kostar den bodylotionen ?:D

2010-02-12 @ 07:14:31
URL: http://pause.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback