SPELA KORT NÄSTA

Jag sitter och kollar på melodifestivalen nu och jag tycker inga speciella låtar har varit bra, och jag läste i tidningen igår och de skrev att man inte nästan kan kalla de melodifestivalen längre utan typ kändisfestivalen och de kan jag hålla med om. Melodifestivalen var alltid förr schlager nu är det typ ingen schlager alls utan typ popblandat plus att det är "kändisar" som är med, folk som redan är lite kända och har hållt på med musik innan. Jag tycker de är mycke roligare att höra folk som man inte har hört innan och blir kända genom melodifestivalen istället för att kändisar som redan är kända ska bli " mer kända "
Tycker bara melodifestivalen blir tråkigare och tråkigare för varje år, jag kom ihåg när jag var liten och alla de låtar som va. Lixom nu är inte ens låtarna på vårat egna språk som dom ALLTID typ va när ja var liten. Nu sjunger alla på engelska och det är la antagligen för att de tror att låten "låter" bättre på engelska.
Tyvärr så tycker bara jag melodifestivalen är tråkig!

Efter sista låten ska jag gå och spela kort med älsklingen eller något, han ska sova hos mig inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback