SO, NP & TEKNIKARBETE.

resten av dagen ska jag bara plugga så kommer inte hinna skriva något mer.
nästa vecka är det två nationellaprov i svenska, so-prov imorgon om islam och ett teknikarbete som ska vara inlämnat redan på torsdag och jag har inte ens skrivit färigt punkt A ... men sen är det ju en vecka lov också så det blir ett plus! Imorgon åker jag till pappa efter skolan så kommer inte kunna uppdatera fören lite senare på kvällen, men jag kanske hinner slänga in ett till inlägg ikväll.
HUGS!



Kommentarer
Postat av: lateisha

Vaa provet redan imorgoon :O tack för att du skrev det på din blogg annars skulle jag inte vetat:O

haha snygg blogg föresten! <3<3(:

2010-02-07 @ 16:50:49
URL: http://lateisharodrigues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback