SING STAR

Är som sagt i landvetter nu och kan inte uppdatera från min dator därför blir det ingen bild i detta inlägg.
Men jag Melina, Anton hennes pojkvän och Nicklas har kört sing star tävling. Killarna mot tjejerna och gissa vilka som vann? hehe, vi tjejer ofc och vi har skrattat och sjöngt så mycket att jag har lite ont i halsen nu.

Jag tror jag inte lägger in mer inlägg just nu för jag ska snart kolla på the vampire diaries, kollade ju bara på ett avsnitt igår så jag ska snart kolla på det andra .. och sen har vi hyrt två filmer så det kanske blir att kolla på dom.
Men får se om jag lägger in ett inlägg senare eller inte, men vi får se jag lovar inget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback