FUNNY DAY



haha, tänk att på bilden till vänster så såg jag ut för ungefär ett år sen, och jag skämms som bara den! Hur fan kunde jag gå runt så helt seriöst?! Jag gick runt med gummiband på benen, bara ballerina hela vintern och min väst. ( gick itne runt med på många gummiband men kanske sex styckna på varje ben, detta va PJ-dagen )
Men som tur är så har jag och min chokladpudding Annie (smeknamn) ändrat på oss som bara den och det kanske syns? Vi var inte "fjortisar" på sättet utan mer på utseendet. Men vi är inte normala när vi är med varandra, därför har vi haft en rolig dag idag förutom att i slutet av skoldagen ramlade Anna i en stentrappa och gjorde illa knät. Men idag så ska jag träffa min syster och bara göra ingenting tror jag, får se vad som händer! BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback