FRIDAY!

Idag hade jag bara två lektioner och första va matte prov sen hade jag ganska lång rast där jag bara luffa i grottan med girlsen ( grottan är typ skolans uppehållsrum, fattigt som fan men det funkar ) sen engelska och sen åkte jag till landvetter fort och skulle hämta saker hos älsklingen sen kom ppi och hämta oss så  åkte vi till mig och jag var på piss humör så jag började bråka med papi i bilen om att jag ville att han skulle köpa converse till mig. Men det vill han inte så jag blev skit irriterad men vet ni vad? Senare när jag kom hem sa han att jag kunde städa badrummet och skura golvet i min lillebrorsrum ( han bor inte här så ofta som jag ) köket och vardagsrummet. Och jag skulle få 1000 spänn för det, men jag gjorde det lite slarvigt så jag får 700 kronor till att åka till allum imorgon och kunna köpa mina converse, så då vet ni mina planer inför imorgon ;)

sen imorgon vet jag inte riktigt vad som händer men det får vi se! 
men idag har jag även vart hos Tobbe och bara tagit det lungt och det ska min dag fortsätta med!
BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback