FÖRELÄSNING, KAN MAN KALLA DET SÅ?

Jag kom precis hem från tjejgruppen, och jag har ju berättat om det innan att vi tjejer där jag bor samlas varje tisdag och gör något roligt. Och idag kom det en "förredetta pundare" och berättade om sitt liv. Så jag har suttit och lyssnat på henne i 2&1/2 timma, och jag kan säga att det var jätte intressant. Det va så intressant att veta vad hon hade varit med om och man kan inte nästan beskriva känslan hur det var att sitta och lyssna på henne när hon berättade nästan hela hennes liv för oss tjejer. Hon var beroende av alkohol i ungålder ( yngre än mig) och sedan gick det vidare till droger. Men en sak som var lite komiskt var att innan så var hon riktigt "emot" det. Hon hade varit med i ett "förbund" om droger, rökning & alkohol så hon visste vad allt innehöll för konsekvenser os.v om hon skulle börja. Hon ville också att vi skulle skriva ett brev till henne, om hur våra känslor blev när hon berättade allt och vad vi tänkte.
Gud, asså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva till henne eftersom det kom upp så många känslor, och det var så hemskt emellanåt och man tänkte så jävla mycket.

Men ska hoppa in i duschen och sen sova. Är svin trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback