ÄR I LANDVETTER

Sitter just nu och tittar på melodifestivalen, inget som intresserar mig direkt men jag kollar för jag inte ens vet varför. Men iallafall så åkte jag till landvetter efter allum. Fick köpt mer än jag trott, köpte en kavaj och en tunika/linne som jag visar upp bild på imorgon + mina converse såklart, LOVE IT! Kände bara att göra ett snabbinlägg för att min blogg ska bli så tråkig men det är den la ändå? Men en blogg utan uppdatering är ingen kul.
Imorgon innan jag drar hem ska jag sola en gång med, skulle egentligen solat idag efter allum men hade så ont i ryggen av min väska så jag orkade inte. Men nu ska jag vara social med pojkvänen så uppdaterar jag mer imorgon!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback