160210

Hej! förlåt för att jag inte bloggade någonting igår men var så sjukt seg, gick runt med en t-shirt och trosor i stort sett hela dagen och gjorde allt från inget, Mot kvällen gick jag och älsklingen till Ica för att hyra film, vi hyrde linje 1 2 3 kapad och fighting bara för snygga channing tatum är med, vi köpte gottgott och en varsin semla MUMS!

hoho, men iaf i Lördags så var jag med Felicia, Jesper, Anton, Melina & såklart min älskling.
Vi sjungde singstar,  tog lite kort och sedan gick vi in i huset bredvid där Melinas mormor bor och skulle sova där.
Jag och älsklingen var trötta så vi gick och la oss efter en stund men resten lekte korragömma ( stavning )


här är vi, jag, älsklingen, Anton , Melina, Jesper och felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback