MIN VALBORG!

Sitter bara här i soffan och kollar på en b-version av high school musical på disney channel, de är typ spanjorer som gjort sin egna version och sen är den dubbad och de ser ju helt mysko ut. Men väntar iallafall på nicklas, vi ska bara ta det lungt. Göra dipp med chips, kolla film, äta godis och mysa. Vi tar det bara lungt idag, det är dåligt väder och imorgon ska vi på 18-års fest.

Jag har även gjort nya naglar, det är blivit viktigt för mig nu med fina naglar, man känner sig finare och utan naglarna känns minga händer små och tjocka. En nära vän till mig gör dom på mig. Just nu har jag svarta tippar, jag hade rosa innnan och kommer ni ihåg den gången jag hade fransk? Jag valde svart nu för det är basic men snyggt! På vänster hand har jag en rosa liten blomma.


mina rosa ...


mina svarta, dock ser man inte blomman så bra. Får visa er bättre med kameran istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback