ONSDAG

Godmorgon alla läsare! Börjar ju halv elva idag och jag hade ställt klockan på nio men jag vaknade automatiskt tjugo över åtta och jag kunde inte sova mer. Antagligen för jag somnade soppas tidigt igår. Men det är såå skööönt att inte behöva stressa någonting nu, bara ta sin tid och jag behöver inte stress platta mitt hår eller någontintg. Det är så jävla härligt att börja sent i skolan. Jag har bara två lektioner idag, sen kommer älsklingen till mig och vi ska laga middag idag. hehe undra hur det kommer gå. Men nu ska jag fixa mig.
Puss



många vet att jag har använt löshår innan och ibland frågar folk om jag har löshår nu med. Nej det har jag inte, det är mitt riktiga hår och mitt hår växer jätte fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback