SHOPPING TRIPP

hej! vaknade för ungefär en timma sen och ska snart börja fixa mig. Älsklingen och jag ska till allum och kolla lite och vi ska även ta med mig min lillebror. Tänkte att jag kunde hitta lite snygga kläder till honom eller något som han kan köpa eller något annat kul eftersom han har över 4000 kronor och jag har inte ens två hundra nästan. HAHA men något ska jag iaf lyckas köpa.
Vi ska nog åka så fort jag har fixat mig för det står ju i tidningarna att det kommer in en snöstorm idag?
så vi drar in så fort som möljligt innan den isåfall börjar.
Men nu ska jag fixa mig PUSS!


jag och min lillebror förrförra julafton
haha, han är inte så liten som man kan tro! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback