HOME AGAIN

Äntligen hemma, mamma hämtade oss i allum och sedan åkte vi till Angered, där jag skulle kolla på ett par taights med skin på sidorna. Och jag köpte dom för bara 99 kronor, sjukt billigt!
Jag köpte också en Jeans shorta och jag kan säga att jag blir nästan alldeles galen att gå runt i alla affärerna nu när dom har fått in sina vårkläder och alla kläder och blivit så "ljusa" och varför jag blir galen är
1. Jag kan inte köpa dom för jag har inga pengar och kommer aldrig ha tillräckligt med pengar för att köpa allt jag sett. 2. De går typ inte att använda nu för all denna snö!

Annropå snö så gick jag med i ett evenemang där det stog att den första mars skulle alla ut och hälla varmt vatten på snön för att den ska försvinna. Tyckte det var roligt men fattade inte vad dom som gjorde evenemanget tänkte med, häller man varmt vatten på all snö och det är kallt ute blir de ju till is till slut? eller har jag fel?



Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa veckorevyn, helt klart bästa tidningen!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: sarastille

sötjävel :)

2010-02-21 @ 18:55:46
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback