080210

kom precis hem till pappa och har beställt pizza som jag och älsklingen ska dela på så den kommer nog om 20 minuter. Dagens planer är vid 6-tiden ska vi till fritidsgården en snabbis och sen vidare hem till nicklas och plugga lite, har ju som sagt skit mycket denna veckan så jag ska plugga lite teknikarbete och gå igenom lite papper till imorgon då jag har nationella prov, jag är skit nervös inför NP! :$ 
gud, lite senare tror jag att jag kommer lägga in " malinzofia har en åsikt " angående nationella prov och vad jag tycker om nationella prov, men nu ska jag inte sitta här och vara osocial


Kommentarer
Postat av: Simon andersson

Lycka till med proven .

2010-02-08 @ 21:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback