SÖNDAG

Hej på er, kom precis hem för en liten stund sen. Har varit ute och njutit av solen och snart ska jag äta middag. Igår va det en lyckad och rolig kväll med mycket dans med härligt folk. Vann andra pris på poängpromenaden och jag dansade så mycket att jag hade skit ont i ryggen och när jag gick och la mig kunde jag knappt prata för jag hade tjoat och sjöngt så mycket. Bilder får ni en annan dag för jag har inte orken att lägga upp något nu. Idag ska jag fortsätta dagen på att kolla på tv, på söndagar är det alltid bra program på tv och det gillar vi. Om 20 minuter börjar dubbelavsnitt av ghost whisperer och efter det kommer wipeout och sen ballar av stål! Så jag vet inte om det blir så mycket uppdatering idag, men ska försöka :)

Kommentarer
Postat av: nadja

SV: okej!:)

2010-05-04 @ 16:45:36
URL: http://nadiafantini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback