ONSDAG

Idag i skolan hade vi det rätt lungt, De första lektionerna gjorde vi ingenting. Man bara väntade för att veta vad man fick i betyg i No, Matte & teknik och själv blev jag godkänd i alla tre ämnerna och är nöjd med det. Efter det hade vi musik där vi var i Gatt. Ett hippieställe typ, eller ah som vi i klassen säger för dom som äger det är hippiesar och det stinker R*V där inne. Men det är iallafall typ en scen och sånt där inne och där ska vi ha våran föreställning näst nästa vecka efter det hade vi bamba och gjorde inget typ mer än att chilla med kompisar. Sen hade vi träslöjd där vi återigen gjorde ingenting? Är färdig med allt och betygen sätts nästa vecka så hade ingenting att göra så vid halv två gick jag och åkte till stan och mötte upp nicklas så skulle vi kolla på en bal klänning till mig, men hittade inget så åkte hem och har pluggat lite. Och ska snart plugga igen för jag har redo-visning imorgon. Sista läxan sen inga mer läxor i nian! SÅ JÄVLA GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback