NAMNSDAG IGÅR - SOFIA

Igår hade jag namnsdag och det hade jag helt glömt av =( När jag har namnsdag så brukar jag utnyttja det med lite saker, ni vet så som man gör när man fyller år? hehe. Men igår gjorde jag inget speciellt, åkte till Rebecca vid halv tio för min mamma va där så satt vi där och hade SKITsnack. Jaaa .... vi snackade om skit haha. Sen hade jag och hennes mamma värsta catfighten men jag förlora tyvärr, IT'S BAD!
Har precis iallafall vaknat och ska ut och göra lite frukost och bara ta det lungt, idag måste jag nämligen plugga lite som jag egentligen skulle gjort i onsdags med det blev inte alls av? Så ja, vi hörs senare ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca Molander

Haha a det var ett riktigt skitsnack :)



Haha ni två är ju inte normala hihi.

Nej skoja bättre lycka nästa gång då :)

2010-05-16 @ 13:15:54
URL: http://rebeccamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback