STUDIEDAG



Godmorgon, igår när jag inte kunde somna tänkte jag lite på hur jag skulle kunna göra om i mitt rum. Mitt rum är ganska litet och på ena vägen står en hel rad med gaderober som gör det lite komplicerat om man vill möblera. Så jag ritade upp ritningar om hur jag skulle kunna möblera. Och det ska jag göra nästa gång jag kommer till mamma, på helgen får de ske för mamma måste hjälpa mig med att borra upp hyllor os.v för det kan ju inte jag hihi och mamma jobbar till fem varjedag. Men nu ska jag stor städa mitt rum, det ser helt katastrof ut på bilden och det ser värre ut nu + där jag står och tar kortet är det en stor kläd hög på den blåa grejen där och på golvet. Sen kommer pappa och hämtar mig så är jag där hela veckan ut. Vi hörs senare för nu ska jag städa PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback