ONSDAG

Ojj vad statistiken sjunker när jag inte uppdaterar, fan att det alltid blir att jag inte uppdaterar bra bara för jag är hos pappa och aldrig orka koppla in mitt internet till datorn. Gud, antingen får jag bli bättre på det eller också fjeska till mig så vi skaffar trådlöst här hemma. Så mycket enklare, menmen har precis kommit ur duschen och ska inte göra så mycket. Sitta vid datorn och bara ta det lungt, ta en kopp te och bara slappna av. Det har varit en chill dag med engelska nationella uppsatsen och det gick sådär. Ingen jobbig lektion i skolan och sen hem och kolla på ghost whisperer, top modell & ghost whisperer igen och sen gick jag till jasse baby en stund och vi bara snackade. Imorgon är det voffeldagen och även min annie's födelsedag. Oj vad mycket jag skriver, men imorgon ska jag även kanske äta middag hos min faster, älsklingen kommer till mig och vi ska äta vofflor och mysa och sen kommer nog jag städa för att få lite pengar för mina är redan slut =( to bad for me ... 



En bild från förra veckan, cuuute! 


Kommentarer
Postat av: djustd

sv:hehe undrade om du oxå får elaka kommentarer ibland och vad du gör åt det i så fall..alltså ignorerar du d eller ger svar på tal?kram

2010-03-29 @ 14:40:17
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback