LÖRDAG

Just nu känner jag för att börja blogga igen, för jag mår lite bättre än vad jag har gjort dom senaste dagarna och jag vill inte nämna något i bloggen. Men igår var det ju fredag, helgens början! I skolan var allt lungt och på engelska lektionen var vi på Röhska museet.
Lite senare åkte jag till min syster jasmine & hon fixade sig lite för senare skulle vi dra till Palmer och ha singstar kväll med massa. Och det var bara så roligt! Gud, jag känner faktisgt att jag måste börja umgås med folket lite mera, man missar så himmla mycket roligt! Och sen gick jag hem och sov hos Nicklas.
Nu är vi hos mig och vi har ätit tacos och ska se på Tonårs liv som kommer på femman och sen ska vi se på Andra chansen och sen åker han hem och sover i think.
Hoppas bara folk kan ladda upp lite bilder på facebook snart så jag kan visa er hur roligt vi hade!
KISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback