LÖRDAG

Ska klä på mig och gå till Ica nu, ska köpa gottgott och lite mat. Ska som sagt kolla på melodifestivalen och Tobias kommer hit vid halv åtta - åtta så då ska vi kolla på det och bara amys! Vi är ensamma här i Landvetter i min pojkväns pappas hus så vi tre ska bara kolla på film och melodifestivlaen och prata såklart, blir la killsnack? Kollar just nu på Hajar som Hajar på femman, men orkar inte lyssna på de så mycket för jag står inte ut med Oskars röst, huvudpersonen då alltså!  Förut gjorde jag testet på Telenor.se om mitt mobila beetende, HAHAHA guud jag måste be er göra det. Skit kul asså. När jag kommer hem ska jag göra Hiss&Diss och då ska jag fan hissa telenor.

Förut i allum köpte jag bara en volandväst på H&M inget avanserat, hade sån beslut ångest om vad jag skulle köpa och det har jag än. Men får pengar igen på Fredag så då får ja la shoppa lite nästa helg igen
PUSS



Jag & Tobias förra helgen, sweet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback