JAG HATAR SKRIVA RUBRIKER

Är hemma nu, det blev ingen tjejgrupp och ingen jasse. Jag har haft skit ont i huvet hela dagen så efter fotbollstuneringen åkte jag till mammas jobb för vi senare när hon hade slutat åka till allum. Jag hade dock inga pengar så jag köpte inget och vi köpte med oss mat från paprika och åt här henmma! Jag tror jag ska ta mig en dusch och lägga mig i soffan eller sängen och kolla på en film eller bara läsa eller något för jag har skit ont i huvet! Så jag skulle tro att det inte blir någon mer uppdatering. Och inte imorgon på mogonen heller för jag börjar åtta och orkar inte gö ett inlägg på morgonen innan för jag tar bussen tjugo över sju på morgonen så jag uppdaterar när jag kommer hem! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback