GÅRDAGEN

Igår gjorde vi inget speciellt, låg och kollade på TV och så kom Tobbe hit lite senare, vi åkte till Ica och köpte lite gottgott sen åkte vi tillbaka till landvetter och kollade lite på freaky friday ... Vi hade verkligen ingenting att göra så vi åkte till eriksbo och bara åkte runt typ och snackade om allt från inget. Hahah sen körde han oss tillbaka och eftersom vi skulle sova i husbilen följde han med in så fortsatte vi prata om allt och inget. Riktig härlig soft dag och idag vet jag inte vad som händer, älsklingen ska iallafall sova hos mig och lite senare ska vi kolla på whipeout och ballar av stål, typ söndagens höjdpunkt?
Igår flippade jag sönder också på min pappa och lillebror men de va fett värt eftersom dom är typ dumma i huvet ibland? Speciellt min lillebror! Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback