BYRÅER ÄR JOBBIGA!




Snart får jag faktisgt ta tummen ur röven och åka till biltema och köpa en klädhängare, alla mina kläder ligger alltid på golvet hos mamma och jag orkar inte ens packa upp min väska med kläder i från pappa varje gång jag kommer hit! Denna enkla varianten av klädhängare från biltema kostar bara 149:- kronor och det är inte alls farligt. Och jag anser att det är mycket enklare att se vad för kläder man har när kläderna hänger på en klädhängare. Som jag har en byrå från ikea där jag måste vika kläderna och sen placera dom på varandra. Bara jobbigt och mina byrålåder ser ut som f*n, det är huller om buller och jag hittar ingenting därför hamlar allting på golvet. Näe nästa gång jag kommer hit ska jag fanemej åka och köpa en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback