-

Gud .. jag känner att bloggen börjar gå ass dåligt nu! =( Men idag hinner jag verkligen inte blogga heller så mycket, ska snart se vampire diaries och efteråt kommer Ghost whisperer som jag ska se på, sen blir det natten och idag har jag gjort massa vofflor med älsklingen eftersom det är voffeldagen och imorgon kommer jag inte kunna uppdatera fören typ kvällen? För imorgon åker jag troligtvis till Landvetter och innan dess ska jag städa och lite så. Imorgon har jag Matte muntlig så wish me good luck! =) Gud vilken jobbig vecka det egentligen har varit, har typ blivit totalt besatt av ghost whisperer att jag inte har gjort något annat än att kolla på ghost whisperer och top model, hahah fail. Men vi hörs nog imorgon!



här är en liten bättre bild från när jag hade naglar, hade ju inte ens så bra bild att visa men iallafall ska nog dit snart igen och göra om för jag känner mig konstig utan naglarna nu när man har blivit så van! hehe ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback