värsta dagen i mitt liv!

Ja, idag slutade jag nian och det kan jag beskriva som hemskt! Dom flesta i klassen bara grät ( inklusive mig ) och man kunde inte sluta. Vi har gått med varandra i 4 år och våran klass har verkligen varit tight och helt underbar! Kommer kännas konstigt att komma till en helt ny klass och nästan aldrig få träffa alla dom andra som man har träffat nästan varje dag. Men jag är jätte nöjd med tiden vi har haft tillsammans och jag älskar er alla!





Lite få bilder, men iallafall så har jag sjukt ont i halsen idag. Och inatt/igårnatt(vad säger man?) så sov jocke hos mig, och vi hade det mycket flumm! Och sorry för min uppdatering men jag lovar er fortfarande bilder från balen och så! Men vi hörs eftersom jag inte orkar uppdatera så mycket idag för jag mår dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback