BARA FÖR JAG HAR TRÅKIGT & INGET ATT GÖ

Senaste

Låt du hörde: Eddy wata - i like the way
Film du såg: någon wallander film som nyss gick på tv
Mat du åt:En yougourt räknas det? annars två korvar förut.
Kram: Nicklas
Puss: hmmm, nicklas tror jag 
Känslan: trött
Resa: Lysekil haha :$
Glädje: ja va väldigt glad förut när vi hade gäster hemma
Dröm: behöver inte nämnas här, haha
Person du träffade: Mikael och Nicklas
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Nicklas
Gången du åt 7-eleven korv: När jag va på väg hem från varberg
Gången du var utomhus: För kanske tre timmar sen?

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förut
Saken du köpte: Två par glasögon

Allmänt
Ska bli skoj: Att åka till köpenhamn på onsdag
Ska inte bli skoj: att jag inte kan sms:a där :(
Sparar till: jag försöker lyckas spara till en ny mobil eller systemkamera men jag lyckas inte
Pålägg som gäller: Skinka och leverpastej!
Önskar att jag var bättre på: Att vara ensam!
Dagens dryck: Kallt vatten
Vad saknar du:hmm, jag saknar nog inget spc
Tre band/artister: David guetta, Edward maya och vet inet.
Vad har du gjort idag: Vaknat, åkt hem, haft gäster,  åkt till pappa, sovit, åkt till landvetter
Brukar du svära mycket: ja jag brukar svära.
Hur tidigt stiger du upp: nu på sommarlovet går jag inte upp efter tolv
På helgerna: ?
Vad ska du göra ikväll:somna till TV:n
Hur många timmar sover du per natt: 8-9 ungefär
Vem är snyggast i världen: finns många, men jessica alba är beuty!
Vad är det för veckodag: måndag, eller ska jag säga tisdag?
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Hände mycket!
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina jeansshorts från gina och min volandjacka.
Längd: ingenaning, är rätt kort (enligt mig)
Vikt: vill inte väga mig
Byter gärna garderob med: Jag är rätt nöjd med min garderob bara att det fattas lite godingar.
Byxa eller kjol: beror på, haha
Senast utlästa bok: femte twilligt boken
Mitt rum kan beskrivas som: Litet :(
Mig själv med tre ord (just nu): trött, nörd och seg
Jag tränar: träna är inte min grej.
Jag ville bli när jag var liten: Frisör och de vill jag än!


Kommentarer
Postat av: sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig

usch, det är så jobbigt :(

2010-07-27 @ 00:29:41
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: paulina♥

hihi ja :) nej faktiskt inte, men överväger att göra det. har du?

kram

2010-07-27 @ 02:06:23
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Fotograf Jessica

Hoppas din tisdagskväll blir kanon bra!

och jag hoppas att du mår bra =)

2010-07-27 @ 20:30:34
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback