STRESSIG VECKA

ja rubriken säger allt, fick reda på idag att om man inte lämnar in teknikarbetet denna veckan kan man inte få mer än G och detta är det sista arbetet vi gör i tekniken så jag har jobbat med det ända sen jag kom hem .. har inte ens gjort klart punkt A och det är ända till punkt F, snacka om stressigt .. men som sagt får skylla mig själv lite eftersom jag inte har jobbat så mycke med det på lektionerna och att jag har inte microsoft office på min data så kan inte öppna visa saker när jag söker på internet, men nu skriver jag så det ryker!

alldeles strax ska jag till tjejgruppen, och vi ska glasmåla tänkte göra en alla hjärtans dags present till nicklas eftersom jag inte har några pengar för att kunna köpa någon avancerad present så han får en present gjort utav mig, gulligt va? :)

men nu får jag skriva vidare, och jag vet inte riktigt när jag uppdaterar igen, elr jo jag gör det ikväll måste ju berätta hur nattionella va som vi hade idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback