NU RÄCKER DET MED SNÖ

det har snöat i hela två dagar här i göteborg och nu räcker det! Folk säger att när det inte är snö så klagar man över det och när det är snö så klagar man för att det är snö, men enligt mig är det för över julen/nyår där tycker jag att det ska vara snö. Men nu när det snart är mars tycker jag att våren borde komma fram och att snön ska hålla på smälta.Idag vaknade jag runt halv elva, och nu sitter jag och älsklingen bara vid datorn. Min mami & lillebror ska på melodifestivalen idag, lillebror ska på genrepet och mamma ska gå i kväll. Så jag och älsklingen ska göra lite tacos och bara mysa och kolla på melodifestivalen och lilla kyckligen som kommer på femman kvar över sex, har inte sett den än! hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback