120210

Har inte varit i skolan idag för jag har sovit så jävla konstigt, kunde inte riktigt somna utan typ sov tio minuter vaknade sov tio minuter och vaknade. Sen vaknade jag vid tre tiden inatt och var jätte pigg, vaknade vid femtiden och var jätte pigg, helt cp! Så jag stannade hemma idag från skolan och ska börja städa mitt rum så det är städat när jag kommer hem igen .. det känns bara så mycket lättare och så sen kanske jag ska städa i köket med och damsuga hela lägenheten för att kanske sen få en slant utav pappa, jag är som sagt pank, hehe

Nu har älsklingen också slutat så han är på väg till mig så kör min pappa upp ( elr blir det upp? )  oss till Landvetter där jag kommer vara hela helgen men såklart så kommer jag kunna uppdatera där.
KRAM!


Kommentarer
Postat av: rebecca

du är sjukt vacker :)!

2010-02-15 @ 21:49:08
URL: http://rebeccassmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback