110210

Varför jag inte kunde uppdatera igår var för att pappa okuperade internet hela dagen typ med sitt pokerspelande och jag fick låna internet snabbt när jag bara skulle söka på en sak till mitt arbete. Men idag har papi varit snäll och låtit mig ha internet hela dagen men har inte suttit mig fören typ nu.

idag hade vi nationella, uppsats. Det var faktisgt enklare än vad jag trodde, jag var skit nervös i början men sen när vi fick reda på vad vi skulle göra så var jag inte lika nervös längre
Läsförståelsen som vi hade i tisdags var också ganska enkel men jag gjorde lite slarvfel och han inte göra klart hela för vi hade bara en timma och 20 minuter på oss.

Idag kom älsklingen hem till mig och vi kollade på sommaren med Göran och myste med lite pizza.
sen åkte han tillbaka hem till landvetter ( han bor där varannan vecka hos sin pappa ) och imorgon åker jag dit och är där tills på tisdag och kommer så klart kunna uppdatera!



Igår efterskolan bytte jag direkt om till min rosa mjukisdress och bara pluggade, är så jävla glad över att det bara är en dag kvar i skolan och att Teknikarbetet är överstökat, sen är det lov och mjukisdressar är så jävla sköna ..
jag ska köpa en ny när jag har mycke pengar nästa gång, har andra saker jag måste köpa innan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback